Dezvoltarea gândirii critice la elevi – repere transdisciplinare

0.00 lei

CUPRINS

Autori: Anca Hardulea, Camelia TamașMirăuță

CUPRINS

Capitolul I. Dezvoltarea gândirii critice la elevi

Capitolul II. Gândirea critică vs. fake news

Lucrarea este disponibilă EXCLUSIV în format electronic – DESCĂRCAȚI GRATUIT AICI

Descriere

„Acest ghid este adresat cadrelor didactice și cuprinde repere metodologice pentru dezvoltarea gândirii critice la elevi, ca modalitate de combatere a fenomenului FAKE NEWS, sugerând tehnici de abordare a conținuturilor, indiferent de disciplina predată, pentru ca orice demers didactic să devină context de înțelegere a fenomenului dezinformării și de dezvoltare a abilităților de gândire critică la elevi”.

Autorii

Publicația a fost realizată în cadrul proiectului „Mind your media – Conturăm Minți Informate” finanțat prin programul Efectiv Civic, dezvoltat de FDSC – Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile în parteneriat cu RAF – Romanian American Foundation și cu sprijinul CJI – Centrul pentru Jurnalism Independent.